söndag 1 maj 2011

Valborg...

Så har vi firat sista april, det blev middag här med bröderna Näsströms familjer samlade. God mat och drycker och goda efterrätter... Jag gick aldrig till brasan, gjorde en egen i eldkorgen... Anna och jag blev kvar här hemma och slapp frysa och klarade oss från smällare och häxpipor rykande runt benen.

Nu har jag städat undan från altanen, diskmaskinen går för femtielfte gången och det är väl dags att göra natt. Rickard drog en sväng på 10an - ett vanligt tillhåll på nattkröken den här helgen. Jag går och myser ner mig med killarna och imorgon får jag kanske ett trevligt besök... om allt går som planerat. Hoppas på sol så vi kan vara ute lite.

Vi har även fått hem våra grannar så nu är ordingen återställd!!

Tack alla för en trevlig kväll

Natti natti!!

Inga kommentarer: