söndag 22 maj 2011

Jippi!

Efter 1000 försök så tycker helt plötsligt mobilen och bloggen om varandra... fråga mig inte hur jag fick till det men av nån anledning så kan jag skicka en bild från telefonen till bloggen. Ibland så bara funkar det.

Idag har det varit en härlig och solig dag. Första svängen med gräsklipparen och även den funkade... bra jobbat Rickard. vår Jonsered är med oss även denna sommar. Jag vill absolut inte byta ut vår klippare, den är sååå bra och sååå enkel att dra igång.
Jag har även fixat lite med mina rabatter... de är inte många och inte är de så fina heller men det växer blommor där iaf.

I växthuset blir det varm å bra, plastrutorna gjorde susen. Nu frodas det lite kryddor där och några plantor som Axel har sått på miniorerna.

Sommaren är på väg och jag ÄLSKAR den här årstiden!! Imorgon är det jobb igen - full fart. Min fina bil ska in på en liten uppdatering, det fattas stänkskydd och det kan man ju inte vara utan. På tisdag ska den in på lackbehandling - Polercentrum ska lägga på nån sorts skydd så att den håller sig fin och blir lättare att hålla ren förhoppningsvis - valet av färg är kanon men i tvättsynpunkt är det lite värre - den ser ju skitig ut hela tiden. MEN va gör väl det när det i princip finns obegränsat med tid och vatten.

Law Law!

Inga kommentarer: