tisdag 31 maj 2011

Norsk eller Svensk?!

Hur mycket regn finns det uppe i himlen? Från kl 20.00 har det vräkt ner... massor med regn. Det har även åskat och blixtrat en hel del. Kan det vara så att åskan kommit med lite värme, det är 11 grader ute och klockan är 23.05 Då brukar det vara näst intill frost. Hoppa hoppas att det kommer lite bättre väder. ÄR det sol imorgon ska jag vara ute hela dagen - det är nåt som behövs just nu.

Nu ska jag hoppa i säng - har suttit och sett gårdagens avsnitt av Himmelblå. ÄNTLIGEN ett lyckligt slut... såna serier gillar jag - Nu är till och med norrmännen bättre på tv-serier också. Heja Norge, undra om det regnar lika mycke där - Om inte så tror jag att jag packar väskan och drar dit... Rickard är ju redan "norsk" så om resten av familjen tar och norskar till sig kanske... men jag som är så hemkär - nja, det går nog dåligt. Lämnar ju ogärna går´n i onödan... Jag förblir nog svensk å det får jag väl fira på måndag på Sveriges nationaldag. Fast vill man fira ordentligt så ska man nog bli norsk iaf... 17 maj hörs ju va stora kalasdagen!

Ja hur jag nu än gör så lär jag väl vakna upp som svensk imorgon, Natti natti

Inga kommentarer: