tisdag 17 maj 2011

Många motionärer i Skorped!

Ikväll va det Cykel-kväll till Bränna. Det är helt otroligt att så många letar sig ut och motionerar. Jag vet inte om det är fikat eller lotteriet som lockar... Jag vinner aldrig och inte mina barn heller men vad är det man säger - otur i spel men tur i kärlek! Jag får väl tro på det och då behöver man väl inga lotterivinster.

Grabbarna cyklade och jag och Anna promenerade. När vi kom hem så tog jag en liten springtur också när jag ändå va klädd för motion... man måste ju passa på.
Det va en fin kväll och det är så härligt att vara ute!

Rickard har skickat rapport från Kazakstan, han är på plats och det känns ju bra, nu kan vi börja räkna ner även om det känns som en evighet.
Imorgon är det en tur till jobbet och sen är det ombyte och iväg till fotbollsträning i Bredbyn. vi får väl hoppas på att vädret håller i sig, regn känns ju inte så kul.

Fotbollsdags är det också i Skorped. Kom igen alla barn, nu blir det träning på Bränna. Fotboll, lekar och en massa kul varje måndagkväll - ALLA BARN BEHÖVS för att det ska bli en bra träning.  Anslag kommer, så håll utkik!!

Så va det kväll igen och dags att gå och krama kudden. Grabbarna somnade gott ikväll, det tar på att vara i farten.

Natti natti!

Inga kommentarer: