onsdag 11 maj 2011

Besegrat!

Nu har jag tjatat om mitt enorma stryk-berg i flera veckor och det har bara blivit värre. Jag gillar inte att lägga / hänga in ostrykna kläder i garderoben... MEN det fina vädret som varit och min otroliga trötthet har gjort att jag skjutit på detta jobb ett tag.
Idag va det väl inget vidare ute-väder så jag gjorde slag i sak - fram med strykbrädan och järnet och så himla farligt är det ju inte. Tvättstugan blir ju så mycket trevligare. Helt plötsligt har man massor av kläder att använda - jag har förvisso sett alla plagg tidgare men de är i alla fall nåt att ta på sig.

Måste nog dra fram nån Ellos/Halens katalog och se om det finns nå fina sommar kläder... hittar ingenting på stan. MEN det blir väl som vanligt - skicka efter, prova och skicka tebax...

Nu ska jag fortsätta med mitt stökande. Har just betalt alla räkningar för den här månaden... Dagarna rullar så fort så det är lika bra att göra bort det redan nu. Fick ju skatten på nya bilen också och de ville ha betalt innan månadsskiftet...
Anmälningsavgiften till Myckelgensjö fotbollsskola skulle också vara betald så det va lika bra att lägga in alla när man liks va igång.

Hur va det nu med bilderna jag utlovade... hm, de kommer - men inte just nu!

Ha en fin dag

Inga kommentarer: