onsdag 11 maj 2011

Räv-läge och bilder!

Hm, jag mår som en räv, ont i magen och känner mig allmänt olustig. Hoppas att jag mår bättre imorgon när jag ska till Kramfors och lära mig lite mer om studiecirklar på nätet. Det känns kul.

Idag har inget hänt förutom den där stykningen... men det va ju ett dagsverke som hette duga. Jag har även hunnit med att steka plättar av 1,5 liter mjölk, många plättar blir det! Kokade även en god morotssoppa... mums va gott det är. Den blir aldrig lik nån gång eftersom jag inte använder nåt recept. Det blir alltså som det blir och än har det aldrig blivit underkänt!

Känns bra med kväll, Rickard har skjutsat grabbarna på fotbollsträning och nu är han själv på innebandy - min egen motion får vila idag - mår ju som sagt skit... å då ska man inte motionera. Jag har iaf fått ihop 12000 steg.

Här kommer en kavalkad av bilder från den senaste tiden, är inte riktigt vän med min telefon så det är därför jag tycker att det är såååååå drygt.
Stora sopar dagen... alla jobbar på! Det vankas ju korv.

Nils, Oscar, Nova och Linda sopar

En liten tupplur i solen mot stugväggen i Docksta - Värmt å gött!

En fin blombukett fick jag av Bilbolaget. Inte illa

Storfrämmande - Malin, Emre och Mira kom på besök. Emre diggar vår
stora gröna traktor.

Mira och Malin... så roligt att få träffas

Stugan står kvar efter vinterns snömassor!

Inga kommentarer: