fredag 20 maj 2011

Sol igen!

Nu är det fokus på ETT enda, Solen... sol idag, mulet igår, soligt, ganska så soligt, soldis, regn :-( o s v...

Idag skiner solen iaf och det blåser rätt så friskt. Luften är iskall men fram på dagen blir det nog kanon.

Jag har skickat Axel till skolan och Nils sover vidare. Jag har varit ute och sprayat mitt cykelställs-projekt. Jag är så less på alla cyklar som ligger slängda på marken. Hittade ett rostigt cykelställ bakom uthuset ( tur jag hann se det innan uthuset rasar) Nu har jag bortstat det med stålborste, sprayat det svart och snart ska det ställas på plats... Vi får väl se om de fattar att cyklarna ska ställas dit.

Nu är stora frågan, ska jag ta en motionsrunda eller ska jag skita i det?? Nisse kommer stöpplandes ner för trappen och är förmodligen barn-tv sugen och vad passar då bättre än att mamma tar en sväng?? Men jäklar vad jag kommer att få motvind... Not good!

Inga kommentarer: