söndag 22 maj 2011

Överlevde!

Jag kom just på att det va igår som jorden skulle gå under. Det va visst nån smart typ som hade räknat ut att så skulle det bli... Jaha, tänkte jag, troligtvis inte men å andra sidan vet man ju aldrig... Som tur va så va ju denna vetenskaps-snubbe helt fel ute igen... han hade visst räknat ut att detta skulle ske förra året också  eller hur det var.
Jordklotet snurrar vidare och så även vi. Det vore väl för dumt om jorden skulle gå under just nu när man äntligen börjar leva upp igen efter en lång vinter. Om det nu ska explodera så kan det väl hända när det är som mörkast och kallast... fast får man välja så tror jag att jag vill ha det som det är.

Vad lär man sig av det här då?? Jo min analys säger att även de som tycks va smart kan ha fel!!

Jag känner mig så himla lite trött men jag vet att det kommer en morgon och då kommer jag att va så himla lite pigg såååå det är nog bäst att borsta gaddarna och kasta sig i säng.

Inga kommentarer: