lördag 21 maj 2011

En härlig fredag!

Så var den här fredagen till ända. Jag har suttit och sett en gammal Wallander film... funkar alltid.

Axel har varit på fisketur med kusinerna ikväll - det va en glad och nöjd fiskare som kom hem. Nils va lite ledsen när de for så vi fixade en mysig kväll tillsammans. Började med att vi åt jordgubbar på altan och sen stack vi iväg på fotbollsmatch på Bränna. Där fanns det många trevliga människor och gott kaffe...

Nu måste jag sova - det är ju storstädning i Vika och kan det stämma att det börjar redan kl 9?? Jag trodde det va kl 10, Nåväl - jag kommer väl när jag kommer. Först ska det ju ätas frukost och tidningen - det bästa av det bästa på hela veckan. Lördagsfrukosten med kaffe. Melodikrysset få bli via nätet för att både kryssa å kratta - det kan bli för mycket att hålla reda på.

Natti natti

Inga kommentarer: