tisdag 3 maj 2011

Stolt!

Så är man alltså en stolt ägare till en Volvo V70. Vilken fin och härlig bil. Inte ofta man får glida runt i en splirrans ny bil. Jag tycker nästan att jag känner mig lite snyggare bara av att få sitta i den - ha haaa!!
Lite ovant är det med automat men än har jag inte gjort nån panikbromsning som det mycket väl kan bli när man är van att trycka ner kopplingen.

Dagarna rullar på och jag hinner inte ens blogga. Igår va det mackmöte och ikväll är det LUP-träff. Rickard ska på SSK möte och igår va han på AIF möte... imorgon är jag som tur är ledig och då ska jag försöka röja upp den här röran. Man hinner inte med allt man tänkt sig när det är vårsysslor ute, det går ju inte att vara på alla avdelningar samtidigt så att säga.

Helgen va superhärlig än fast det blivit ett kyligare väder. Jag hade besök av Malin, Emre och Mira i söndags - inte så ofta som vi ses men nu va det bara ett halvår sedan sist... man får väl vara glad för det lilla. Jag fick iaf hålla i Mira - en glad och mysig bebis som till och med somnade i mina armar... är jag så tröttsam att vara med??
Emre hade fullt upp att leka med alla leksaker och köra vår stora traktor ute... Axel fick agera motor.

Nej, nu ska jag sätta på lite kaffe så man inte somnar innan mötet börjar.

Ajöss!!

Inga kommentarer: