söndag 19 september 2010

Vakar!

Här sitter jag och följer valvakan från både tv och web. Rätt kul att kolla hur allt förändras efter distrikten räknas.
Jätte trist att SD kommer in i riksdagen och kommunfullmäktige. Jag förstår inte hur man tänker?!

Det ser iaf ut att bli ett nytt förtroende för aliansen men jag är inte helt nöjd med  resutaten...

Vi har iaf fikat min goda kaka... och där trodde vi att kalasandet slutade men se så va det inte. Hasse Forsén dök in med tidernas största godispåse... eller kanske va det väldshistoriens största påse. Hur som helst så fanns det många goda godisar... Han hade även med sig 1,5 liter läsk och en chipspåse... Tur att jag hade god hjälp av herrarna. Men nog va jag rätt bra på godisätandet också.

Nu sover alla i huset utom jag, jag borde också sova men jag trodde jag skulle få se lite lokala inslag från valvakan på Harrys men inget än...

Nåväl - hur det än är så måste jag nog gå och knyta mig trots allt. Rickard åker imorgon kl 04.00 - Hasse den snällisen ska skjutsa honom och jag får förmodligen äran att hämta hem honom på fredag - IKEA - here I come...

Morr - nu sitter jag och lyssnar på Peter Eriksson (Mp) åhhh vilken gnällspik och jobbig person! Känns skönt att den värsta valdebatten är över.
Nu återgår livet till normalt bloggande och mindre propaganda.


God natt på er och skäms på er alla soffliggare som inte orkade masa er iväg å rösta...!!

Inga kommentarer: