torsdag 23 september 2010

Mycket som blir fel!

Ja, det kan man verkligen säga - MEN vad ska man göra åt det... Modo kan ju fundera på vad de gjorde för fel ikväll - går inget vidare för laget kan man säga -

Vi har iaf varit och lånat nya böcker på biblioteket ikväll, vi fick med oss Oscar också. Nu har vi många fräscha sagor att läsa. Nils somnade på soffan efter en lång dag på dagis. Axel gick upp och lyssnade på en ljudbok som han lånat ikväll.

Själv fick jag en trevlig förmiddag när jag va på Jon Moraeus föreläsning. En kul kille som talade om vikten att berömma sig själv, tycka att man duger och att allt handlar om inställningen. Kanske inget nytt men ändå nyttigt att höra och bli påminnd om.
Alla har en liten "jä*el på axeln som hela tiden drar ner en... att skaka av sig honom är kanske inte så lätt men det går...
Hur som helst - får ni tillfälle att lyssna på denna lysande kille så ta chansen -

Nu är det helg för min del. SV får klara sig utan mig några dagar. Jag fick ett trevligt välkomnade på jobbet imorse... på mitt skrivbord stod det en burk med torkade trattkantareller - vilken chef man har... Tusen tack Vivi... du är en pärla!

Nej nu säger jag tack å hej för idag... å innan jag somnar ska jag säga några snälla ord till mig själv så kanske jag vaknar med ett glatt humör!!

Inga kommentarer: