måndag 13 september 2010

Älskad och hatad!!

Ja det finns ju massor man kan ställa under en sån rubrik... Men det jag tänker på är nåt som man verkligen älskar och behöver - inte klarar sig utan. Får ångest över när man inte har tillgång till och nåt man lärt sig att leva med. Hur kan man då hata nåt så eftertraktat?? För det blir ju aldrig som man vill, kommunikationen funkar inte, en liten uppmaning men vad får man tillbaka?? Ja, vad ska man gissa på?? Nej det är inte sambon jag talar om....
Det man får till svar är:

Error, default... "programmet har utfört en förbjuden åtgärd..."
Det jag talar om är alltså datorer. Jag är rätt datorberoende... MEN nog är det väl själva den att det inte ska gå att installera ett litet spel åt barnen - det är dessutom ett "äkta" spel. Funkar inte... jag vet inte vad jag gör för fel och jag ger mig tusan på att hipps vipps så funkar det utan att man förstår vad man har gjort.
Jag har iaf försökt med detta ikväll med mindre lyckad utgång.

Dagen är slut för idag och jag måste verkligen kasta mig i säng - fy fruktansvärt va jag va trött imorse... Det är inte klokt - hoppas verkligen att jag är piggare imorgon. Jag får iaf åka till jobbet i en nystädad bil - gjorde ett snabbjobb ikväll... det blev inte sämre iaf.

Grabbarna ska till Källarbacken och hälsa på hos Sofia... hoppas att vädret håller i sig - allt är ju mycket roligare i solsken. MEN å andra sidan så strålar det mycket om Sofia Olsson så de får nog en bra förmiddag där iaf.

Jag har köpt en vinterjacka idag - tror att den är rätt okej - ska testa lite mera imorgon - tror att jag är ganska så nöjd - för ska nu vintern komma så är det bäst att vara rustad!!

Natti natti!

Inga kommentarer: