lördag 11 september 2010

En underbar dag!

Vilken härlig dag jag haft idag. Jag och grabbarna inkl kusin Oscar drog till Docksta... Jag hade som sagt en hel del grejor som skulle dit. Först blev det en massa prat med grannen och sen kom självaste Hansson och hälsade på... Alltid trevligt att träffa folket omkring...
Då va det dags för fika... vad är väl så gott som macka och kaffe på bryggan??! Grabbarna satte igång att leka och jag satte fart med målarpenseln... Trappen till loftet behövde ny färg så det va det som jag roade mig med.
Vi hann även med en tur upp i skogen men som vanligt drar klockan iväg och det va dags att ge sig av hemöver. Jag hade frågat grabbarna flera gånger om vi skulle åka hem men svaret va NEJ - inte nu, vi har ju nyss kommit...  Okej, vi stannar en stund till då...

När vi va på väg hem blev vi bjuden på mat på 10an... Å, va trevligt. Nu har vi varit där ikväll och det va som vanligt super trevligt!

Jag är så super nöjd över att vi har vårt sommarställe. Världens finaste plats och det är så rofyllt att vara där. Jag har sån lust att åka ner imorgon igen men jag antar att grabbarna strejkar... det är alltid så, fast när de väl är där så vill de inte åka hem. Jag tror att vi kommer att få det toppen där framöver....

Dags att göra kväll - natti natti!!

Inga kommentarer: