lördag 18 september 2010

Match-dags!

Idag är det dags för Modo-match nr 2 och denna ska avnjutas på plats. Förra matchen va ju en fröjd att titta på så vi kan bara hoppas på samma underhållning idag.
Jag har länge våndast över vad jag ska ta för kläder - man har ju ingenting som är snyggt... å när man för en gång skull ska göra nåt annat än att pendla mellan Skorpedsvägen och Skorpedsvägen... Frågan är om det blir Modo-tröja, vanlig tröja eller Kryssa Emil tröja som jag i och för sig inte äger men vet vart de finns...
Vi åker om en stund och börjar kvällens äventyr med mat på Framnäsbaren - Sen knallar vi över till Fjällräven Center och därefter så får vi väl se vad det slutar med,

Imorgon är det valdagen och då gäller det att man är morgonpigg. Jag ska lämna Centerpartiets valsedlar kl 8 så ingen sovmorgon för mig alltså!! Och i och med det så lugnar partipropagandan sig även i denna blogg!!

Inga kommentarer: