onsdag 8 september 2010

Massor!

Det finns verkligen hur mycket som helst att göra i ett hus. Jag har hållit på hela dagen med ett som annat... Det är ett strålande väder och man kan inte annat än att MÅ GOTT!!
Nu börjar dagen dra mot sitt slut och imorgon är det återigen jobb. Jag har spanat lite i tv-utbudet ikväll och det ser ut som om det är Kanal 5 som får bli mitt val. En kanal som jag ofta glömmer bort.
Nu ska jag göra ett sista ryck... så imorgon när jag kommer hem från jobbet ska mitt hem vara i hyggligt fint skick.
Jag har massor att göra på jobbet så det blir fullt ös från morgon till eftermiddag. Jag slutar kl 15 och måste se till att komma iväg i god tid... Har en förmåga att bli kvar till 16 på torsdagarna för "klar" blir man ju aldrig.

Som sagt - bäst att sätta fart för att sen kunna luta sig tillbaka och BARA se på TV ikväll fast när jag tänker efter så måste det nog bli TV4 också... Idol är ju rätt kul så här i början...

Ajöss!

Inga kommentarer: