onsdag 15 september 2010

Bullfest!

Nu är min lediga dag snart över och jag känner mig rätt så nöjd över min insats... Jag har städat tv-rummet ordentligt och jag har även eldat upp en massa skräp vilket betyder att jag har mer plats i en skrubb!
Jag har också haft några trevliga telefonsamtal idag med hänvisning till ett tidigare blogginlägg... vi kan kalla det "skräppost".
När jag ändå höll på att göra middag som idag blev plättar passade jag på att sno ihop en bulldeg. Så nu doftar det nybakade bullar och det känns bra att finna om det dyker upp nån kaffegäst.

Dags för en dusch innan Rickard kommer hem. Känner mig som en städ-lus så en uppfräschning är på sin plats. Sen blir det bullar å mjölk med kidsen!
Frågan är om man ska orka med en partiledarutfrågning till eller om det är kanal 5 som får stå för underhållningen ikväll - Det är väl skånefruarna som är mer än lovligt underliga. För att inte tala om Kungarna av Tylösand... Snacka om "mongo-tv" och vi är ännu mer mongo som ids kolla på´t.

Gokväll!!

Inga kommentarer: