onsdag 8 september 2010

TV-kvällen...

... har startat. Jag tänker inte göra nåt mer idag. Möjligtvis stöka av bordet i tvrummet men annars är det stopp... Jag sitter bra i soffan och nu ska jag kolla in skånefruarna - borde ju vara ett program att skratta åt... inbillar de sig att de är de svenska super-rika fruarna?? Vad de inte vet är att de SVENSKA SUPER-RIKA FRUARNA bor i Skorped... hi hii, skulle kanske skrivit fröknarna för några giftermål blir det ju inte för nån av oss...  så allt va nog ljug - för rika vet jag inte heller om vi är och super? Nja, det kanske man kan säga eller inte, beror på vad man menar. Det handlar iaf om kvinnor med preveligerade liv... Där passar man ju in till 100% (läs min bloggbeskrivning....)

Surr surr...  nu ska jag frossa i TV program lär nog återkomma till damerna jag ska spana in.... har redan börjat reta upp mig på fjollorna! Men det bästa med såna här program är att våra karlar kommer att förstå att vi är rätt enkla att leva med!

Inga kommentarer: