fredag 24 september 2010

Hoppsan!

Igår chockadejag mig själv och gick och la mig kl 22... läste en bok en stund sen somnade jag. Vaknade kl 23.10 och trodde att det va morgon?! Det va det ju inte. Sen dessa har jag sovit och det va länge sen jag sov i 8 timmar. Behövdes nog för jag har varit rätt trött ett tag.
Bra att vara utvilad eftersom jag ska åka ner till Sundsvall idag. Gubben ska hem och då blev det vi som fick hämta hem honom den här gången.

Vi åker när Axel kommer från skolan så jag ska nog hinna med ett och annat idag. Har en lång lista så jag ska försöka beta utav nåt iaf. Fick veta igår att vi får en halv älgkalv på söndag så det känns som om jag måste dra på mig vinterhandskarna och städa i ordning i frysen. Jag har en fruktansvärd oordning där känner jag. Men det ska nog gå snabbt att fixa till.

Eftersom jag va så trött igårkväll så glömde jag att säga några snälla ord om mig själv så det får bli ikväll istället å då har jag ju hela den här dagen att fundera ut vad jag ska säga för snällt.

Inga kommentarer: