tisdag 21 september 2010

Skolbesök...

Ikväll har jag varit på föräldramöte både på förskolan och skolan. Kul att höra vad de har för sig och bra när man har lite funeringar.
Som vanligt så finns det alltid uppdrag att få vid såna här möten och jag tog på mig att vara klassförälder för ettorna. Man ska ju nån gång vara det så varför inte nu?!
Tack vare farmor så kunde jag gå på mötet - tur att hon finns!! Grabbarna sov när jag kom hem.

Dagen har som vanligt gått i ett, har färdigställt studierummet som jag påbörjade igår. Det blev jättefint. Rusta är en bra butik - köpte nya gardiner en matta och en del mysfaktorer så som en vas som jag gjorde till stormlykta, några blommor m m. Rummet blev jättefint så nu kan de kursa där imorgon!

Imorgon är jag ledig och då vet jag inte vad jag ska ta mig för... har inget inplanerat men jag vet att det lurar en del jobb här och där så jag lär nog inte vara arbetslös.

Jag skriver nog mera imorgon!! Natti natti

Inga kommentarer: