torsdag 28 maj 2009

Stooooooooooorm!

Igår va det storm ute... helt vansinningt kallt. Trodde att jag skulle blåsa bort.

Mitt hem va ett bombnedslag - skickade iväg gubbe och barn på innebandy och röjde huset från grus och leksaker... va fridfullt det blir när man får ordning i kaoset!


Vid 22 tiden fick vi besök från Faktorsvägen... det gav oss en anledning att ta oss en kvällsmacka. Ägg och räkor är en oslagbar kombination! Mums!



Idag skiner solen och det börjar kännas att det är värme på gång... det har utlovats fint väder till helgen och det känns fint! Jag ska visst på nåt straffjobb i Industrihuset. Det är nån stock som ska slipas så jag hoppas att den går att ta ut så att man får jobba i solsken!







Veckans jobb är äver. Jag slutade för 23 minuter sen så jag BLOGGAR INTE på arbetstid! Sitter och väntar på bussen. Jag ids inte gå en sväng på stan... har inget att inhandla. Igår köpte jag lite som kan behövas inför helgen... å då menar jag inte systemvaror....

Fick en rapport ifrån Alanya igår... Ser ut att vara helt "najs"


Man har ju sänkt en och annan EFES!!



Skriver mera sen! Mot bussen!

Inga kommentarer: