söndag 24 maj 2009

Sommaren närmar sig!

Idag har jag sett många tecken på att det snart är sommar! JAG har klippt gräset för första gången. Åh va härligt det doftar.
Jag har även hängt några tvättar ute... samma där - doftar underbart - Bara man tagit sin pollen medicin!!
Solen har gassat hela dagen men luften har varit iskall. Jag tänkte ta en cykeltur till Bränna och köpa kaffe där men se de blev inte av. Det har varit så mycket annat som gjort att jag inte kom mig iväg.
Istället blev det en fisketur till ett av mina favoritfiskeställen... ett annat än de jag skrev om tidigare.
Fiskelyckan var god. Barnen va de stora fisk-dragarna... Sammanlagt tror jag vi bärgade hem 20 fina öringar!
Imorgon åker jag till stan och återlämnar Br Dalton kostymerna. Ska även inhandla lite annat jox...
Dags att slänga sig i soffan och käka chilinötter! Gott gott...

Natti natti!

Inga kommentarer: