onsdag 6 maj 2009

Kreativitetens vindar!

Oj, att det ska vara så besvärligt med fest.. eller så himla skoj... Kom på att jag borde ha ett tyg som jag kunde använda men långt i bakhuvudet så känns det som om det är kastat... Man ska nog inte kasta bort allt ändå???
Låg vaken halva natten och funderade hur jag skulle få till en av mina detaljer till min utklädnad. Inte undra på att man är halvdöd när man vaknar!
Tog bussen så där kunde jag ju sova vidare som tur va.
Vi gjorde ett litet besök till en studiegrupp på förmiddan... med oss hade vi prinsesstårta, god.. men en bit fick räcka - man blir så himla rund!
Stressade runt på stan som vanligt på lunchen - gjorde ett besök på RK:s loppis men utan nåt resultat - de hade för moderna kläder - hur är det möjligt???
Hur som helst... det ska nog lösa sig med klädfrågan. Vad värre är så är det ju partaj på fredag också. Då ska man ju kränga på sig nåt som man inte haft 100 ggr tidigare, hjälp! Vad ska jag hitta på? Blir väl som vanligt - jeans å en tröja... men vi ska ju dansa friskt till Pink Hink och då är det inga spetskjolar som gäller!
Dags att sova... natti natti

1 kommentar:

C.HARNESK sa...

Önskar dig en trevlig och rolig helg :)))
Allt klär en skönhet heter det ju :)
// Mvh carola