måndag 4 maj 2009

Morgonpigg!

Godmorgon världen! Jag va sist upp till sängen men först ur! Hur går det ihop? Jag skämmer då inte bort mig med för mycket sömn iaf.
Å andra sidan går det inte att sova i vår säng. Barnen och jag brukar sova i samma säng när Rickard är på jobb... när han kommer hem blir det väldigt trångt. Nån måste sova nån annanstans. Vi bär alltid barnen till sina sängar men som en sorts gummisnodd är de tillbaka så där vid tre tiden på natten. Det är då det börjar... SARDINASK-kampen. Inget vidare kan jag säga men det ger sig nog med tiden!
Nu är kaffepannan klar... Det skulle visst komma en kaffegäst kl 8... men jag tror jag tjyvsmakar lite innan.
Ajöss!

1 kommentar:

ScrapAnga sa...

Ojojoj, kära du, inte nog med att du är uppe sent, du har dessutom, barnen i sängen. Det ska jag säja, att jag är väldigt glad att mina barn ALDRIG, har velat vara i vår säng. Jag hatar att trängas om sängplats, ha det gott, nu ska jag dricka det svarta giftet, hej svejs // Anga