måndag 18 maj 2009

Fixarnas fixare!

Ibland kan man hålla på en hel fömiddag och det händer absolut ingenting - JAG fick inget gjort idag. MEN så kom vändningen... Jag har snickrat ihop ett fängelsegaller till Western festen. Ska bara spraya lite mera svartfärg... om det finns nåt mera vill säga!
Stack iväg till Bjästa och ordnade med växthusfönster... fixade snörning till livet... samt en annan rätt skön detalj! Jag har även fixat några vinster till lotteriet. Sidensjö Sparbank kan man lita på!Tänk att man inte kan arrangera en maskerad utan att måsta besöka sin underbara moster!! Där finns pricken över i:et!
Ja, nu har jag också gjort en näringsrik middag till mina barn och grannpojken... Det är nästan så jag inte törs säga vad det är men okej då... Fiskpinnar och mos. Inte världbäst men världssnabbt!
Dags att duka av bordet och gå vidare.

1 kommentar:

Ulrika sa...

Det låter som om den däringa western festen kommer att gå till historien! Jag kan inte komma, ska vara på dop dan därpå, i kyrkan.....Men jag hoppas att du knäpper många bilder som visas på bloggen! Hoppas ni får en trevlig fest.