tisdag 7 december 2010

Nu börjas det...

Ja, det kan man säga. Ikväll har jag slagit in en massa paket. Det tycker jag i och för sig är ganska så roligt. Hämtade en stor kartong på Trackscreen idag som företaget beställt... och tror ni att julisarna va inslagna? Not, så jag har nu snällt fixat det också.
Jag känner mig som en lite springflicka - ärenden hit och dit men än så länge går det bra. Den rätta julpaniken har inte infunnit sig.
Lunchen blev kort för jag jobbade lite väl länge idag. MEN så är det i dessa tider. Jag hann iaf köpa nya skridskoskydd åt Axel eftersom det är ett måste tills på söndag. Köpte även ett "pillesnoppskydd" (som farbror Tommy kallade det). Blir en bra julklapp åt hockeykillen.
Tur att han inte kan läsa min blogg än... för då måste man ju akta sig för vad man skriver.

Killarna fick hänga med Marina hem idag och kolla på Emils kattungar. Jag hämtade dem där för att trycka i dem en näringsriktig middag - Makaroner och korv. Sen bar det iväg till kyrkan för Axel och luciaövning.
På lördag kl 19.00 är det stämningsfull lucia i Baptistkyrkan - supermysigt och som alltid jättetrevligt.
Vilken tur vi har som får bo här och får njuta av allt som händer.
Stort grattis till Bygdegården och Vi Unga som ryckte in en stor summa pengar att bygga en bio för. Om ingen förstått det så är det i Skorped det händer!!

Ja, å nå mer har jag inte hunnit med. Kvällarna är korta må jag säga.

Inga kommentarer: