fredag 17 december 2010

Jajamen!

Så har gosse nr 2 insjuknat i maginfluensan. Kvällen började med gräsänke-tacos och slutade i Robinson och spya!
Tre urladdningar och nu sover han så jag får hoppas att det håller sig så under natten.
Jag vet inte hur jag mår. Tog en liten whiskey för att döda alla eventuella baciller i magen. MEN om det funkar - ja, det återstår att se.
Jag har iaf dragit på mig en redig förkylning så jag får väl hoppas att det är den bacillen jag har.

Efter en lång dag med ett besök hos superfrisörerna på PETTERSSONS FRISERING i Bjästa, snömodd och i princip ingen väg alls, snöskottning och lite annat är det dags att göra kväll.

Måste bara skicka ett stort TACK till min underbare kusin BJÖRN som hjälpt mig idag med att fatta en del tekniska beslut och än är  det inte slut med hjälp och rådgivining. Tur att det finns snälla kusiner!!

Måtte natten bli lugn! Ingen förtjänar denna skit-tråkiga sjukdom men jag har sagt det förr - ingen verkar gå fri!

Inga kommentarer: