fredag 3 december 2010

En tomte-Nisse
En så härlig morgon. Axel och jag steg upp och Nils fortsatte att sova - vilket lyx och va bra våra barn har det.
Axel och jag kollade på julkalendern och gjorde honom fördig för skolan. Packade fika till dagens Jultemadag, det är såna dagar man själv vill vara barn. Kallt är det ute som tusan. Marina ringde och frågade om Axel ville åka med dem istället för att stå å frysa vid bussen - TACK det va snällt!!

Nu har jag njutit av frukost... kaffe och en saffransbiscotti... Nu ska jag snart sätta igång med dagens pyssel. Det man inte hinner före kl 12 är ogjort på nåt vis. Har en idé som jag ska testa idag... vi får väl se vad det blir med det.

I dagens paketkalender så fanns det en tomteluva - mor är smart... tomteluvorna behövs tills på lördag...

Nu ska jag ta en påtår och surra lite med rickard på skype... fast nu verkar det som att han försvann...

Inga kommentarer: