onsdag 1 december 2010

Julkänslan kommer och går. Just nu är det på kanske en 4 (en skala på 1 -10) Jag fick inte ens upp känslan när vi såg första avsnittet av årets julkalender. Det löser sig nog.
Idag måste jag sätta mig ner och skriva ner vad grabbarna ska få i julklapp - har köpt lite smått och gott men har dålig koll på hur helheten ser ut.
Idag har jag inte lust att göra nåt särskilt alls. Tror jag ska gå och trampa lite på cykeln så jag känner mig duktig. Men man brukar bara bli svettig och nå smalare har jag svårt att tro att man blir.

Det blir nog lite kak-bak idag, apropå smal... MEN det va Axel som ville att jag skulle baka nåt som han gillar och man måste väl roa sig med något. Nils ska på rytmik kl 11.30 och sen är det hockeyträning kl 15.30, hoppas bara att bilen startar som den ska... Jag gillar inte bilar som inte fungerar...! Känns lite instabilt just nu.
Dags att ta tag i dagens bestyr hur mysigt det än är att sitta under filten och dricka kaffe..

Ha en underbar dag

Inga kommentarer: