tisdag 14 december 2010

Ingen går fri!

Så va det dags i det här huset också - MAGSJUKAN har slagit till men än så länge rätt lugnt.
Jag har varit på julavslutning med jobbet och när jag kom för att hämta barnen hade Nils lagt en pizza... typiskt när man är borta en kväll. Det hade gått bra och han försökte kräkas lite när han kom hem också men det kom inget. -Jag darrar i hela mig sa han innan han somnade.
Jag gjorde helt enkelt som så att jag bäddade med skyddande draglakan och har laddat med hinkar och handdukar... ÄR väl vara att invänta att jag och Axel ska få helvetet också.
Nils va så matt att han till och med glömde bort tutten till natten - kanske det onda har nåt gott med sig. Ett sätt att äntligen sluta och skicka sina älskade tuttar till tomten.

Vi på jobbet åt iaf på röde orm - jultallrik som va god men för mig är julmaten rätt överskattad. Inget jag längtar nåt särskilt efter.

Jag hoppas att jag är frisk imorgon iaf. Jag ska ju fixa med älgköttet... jäkla skit att allt ska köra ihop sig sååå.

Nu börjar killen röra på sig i sängen så det är väl dags igen...

Natti natti!!

Inga kommentarer: