fredag 3 december 2010

Borde sova!

Skulle försöka sova men kunde helt enkelt inte... jag tog lap-toppen och kollade kvällens avsnitt av Robinson.
Rätt kul att se, himmel va folk blir knäpp när de inte äter som de ska. Mat är en bra uppfinning!!
När jag skulle kolla läget på bloggen innan jag gjorde kväll så insåg jag att NK-filmen tog en jäkla plats. Inte bra - å inte va sagan särskilt bra heller men lite gullig och så tänkte jag att nåt litet stackars uttråkat barn kanske vill se den där filmen.
Nå väl - om jag skriver det här inlägget och gör det riktigt stort så kommer ju NK-filmen en bit ner och man ser mina sidorubriker igen.

Skrev jag tidigare att vi har prövat grabbarnas julkläder?? De blev helnöjda iaf - synd bara att Axel blivit så stor att hans mamma inte vet vilken storlek han drar... byxorna satt som en smäck men skjoran??!! För liten så klart... å vad gör man när man inte ska till stan förrän på måndag? Jo, skickar ett snällt SMS till chefen och ber "gullavacker" att hon ska ta en tur förbi HM och kolla om det möjligen finns rätt storlek... Gissa vad man får för svar?? SJÄLVKLART fixar jag det... vilken pärla!! Tusen tack Vivi... tur att jag har dig!

Hur gärna jag än vill så får jag inte vara vaken nå längre. Ska man bli nå smalare så måste man SOVA... hjälper inte endast att cykla. Fast jag har överlistat det där med att bli smal av sömn - Det ligger till så här. Går du och lägger dig tidigt så hinner du inte med nåt kvällsfika... vilket gör att man inte lägger på sig i onödan! Listigt va... MEN jag har varit vaken hela kvällen utan kvällsfika så då kanske jag klarar mig ändå! Eller så är min teori helt fel.
Nu är det iaf natt! 

Kramelikram!

Inga kommentarer: