söndag 26 december 2010

Annandagen!

Idag har vi mjukstartat! Kaffe och havrekex, morgontv med grabbarna... nu är kusinen här och de kör Mario Kart för fullt.
Kl 14 ska till kyrkan på söndagsskolfest - en tradition här i Skorped.
Bra att få lite av det kristna budskapet också mitt bland klappar, presentpapper och snören.

Trots att Rickard är borta så har det varit en trevlig julhelg.
Igår kväll hade det visst varit hit två tomtar men vart jag va då kan man ju undra - I pannrummet, i soffan eller i sängen?? Ja, man kan undra! Jag har då inte lämnat byggnaden iaf.

Vädret är lite mildare så nu ska man väl våga sig ut... MEN då måste det givetvis snöa... antingen eller som hittills den här vintern.

Just nu känns det som att jag fått en överdos av kaffe så det är nog bäst att krypa in i tvättstugan och va kompis med stykjärnet! Har lite som är ogjort sen den 23... men man ska ju ha lite kul i mellandagarna också, ha haa.

Julen är kul, lugn och skön - helt i min smak.

Inga kommentarer: