onsdag 8 december 2010

Gnistrande vinterdag!

Kylan håller i sig. Axel är i skolan och Nils springer runt och hoppar på ett ben och surrar hela tiden. Jag har unnat mig några kaffekoppar och sett på julkalendern med barnen. Nu har jag tagit mig i kragen och kastat mig på min cykel en trappa upp - 11 km blev det idag och så tränade jag fet-magen lite också, inte för att det gör nån större skillnad men bättre än inget.
Nu har jag gjort bort det trista för idag och nu är det bara att gå på det dagliga, tvätt och plock!

Nisse ska iväg en sväng på rytmiken och då tänkte jag passa på att köra lite sopsortering... det väller över kan man säga.

I eftermiddag bär det iväg till Bjästa för hockeyträning - känns rätt kul faktist... Axel är så taggad och sååå glad när han får åka på träning... känner nog att han utvecklas! Vi ska ta farmor med oss också - kul!

Nej, dags att ta en dusch å sen trycka på startknappen för onsdag den 8 december.

Inga kommentarer: