måndag 6 december 2010

En lugn kväll!

Oftast så är det full rulle i det här huset men ikväll har vi inte gjort nåt vettigt. Axel va rätt loj och vår planerade skridskokväll blev ingenting. Ibland måste man få ta det lite lugnt.

Dagen har för övrigt varit fullspäckad - det är så den här tiden på året. Många som kommer in och hälsar på då rinner tiden snabbt iväg.
Pappa kom in med en påse lussebullar som mamma bakat - de tar vi till morgonkaffet. Tack mamma.

På lunchen drog jag till bussgods och hämtade 5 kartonger med nåt som Rickard beställt... kikade i lådorna när jag kom hem och det va inga julklappar till mig iaf...
Jag hann även en sväng på HM för att lämna tillbaka en av grabbarnas julskjortor... Nu måste jag verkligen ta tag i julklapparna - det går trögt och jag förstår verkligen inte när jag ska få tid till detta. MEN det ska nog lösa sig på nåt vis.
Nu ska jag gå och läsa min bok - va trött som en trasa imorse så nån sen kväll är inte att tänka på.
Därför säger jag tack å gonatt!

Inga kommentarer: