söndag 11 april 2010

Samlad trupp!

Grabbarna har kommit hem från fjällvärlden och nu går tvättmaskinen för fullt. Känner mig lite bättre i kroppen än tidigare idag men det kan bero på mitt missbruk av Alvedon... Måste få ta en tablett mellan varven så huvudvärken går bort.
Nu har vi varit å firat Maria - min första kaffekopp för idag och det va gott!

Fick nån smörja av Tommy som jag skulle gnugga in i händerna och sen andas in - WOW - helt plötsligt va det som hela näsan öppnades upp. Härligt!!

Nu är det inte mycket kvar av helgen. Grabbsen är ute och cyklar så nu ska jag kalla hem dem och varva ner inför den kommande veckan.

Det är rätt rörigt hela den här veckan så det är bäst att ta en dag i taget och beta av alla tider som ska passas. Det är det värsta jag vet men vad hjälper väl det. Imorgon ska jag till sjukgymnasten igen - har lite svårt att säga om det är bättre eller sämre än förra veckan med tanke på mina hostatacker... då känns det att jag har en rygg kan jag säga.

Solen skiner och det är såååå himla fint ute - det kanske finns hopp om en sommar iaf.

TACK å HEJ

1 kommentar:

annica lygdman sa...

Hördes int som nån bra kombo med ryggont å hosta!! aj,aj,aj... Hoppas du kry på dig snart. KRAM