lördag 10 april 2010

Prooooooooooosit!

Ingen feber men en jäkla snuva... borde väl gå över tills imorgon - nån klok person sa att en förkylning räcker i tre dagar. Detta är väl ändå dag 2 så det borde vara på väg bort imorgon??

Ikväll har jag varit å fått middag på 10an... eller lilla huset på prärien... Där bakas både tårtor, matbröd, lagas mat och jag vet inte allt. Jag va väl inte världens bästa sällskap men maten va god och det va lika trevligt som alltid. Som tack för maten diskade jag bort en massa medan kaffet kokade så alldeles oduglig va jag inte.

Har nu suttit och sett Millenium och knåpat med lite annat... Dags att släcka alla ljus och krypa till kojs. Inte för att jag är särskilt trött men jag somnar nog gott iaf.

Jag har talat med Nils ikväll - han lät mysig som vanligt och skulle visst duscha med farfar... De hade varit ute hela dagen och imorgon kommer mina små älsklingar hem igen.

Se så jag säger bara go natt till alla och imorgon kommer en ny lägesrapport.... Har visst ett födelsedagsbarn att fira!!

Inga kommentarer: