torsdag 29 april 2010

Full fart mot helgen...

... som Roger Nordin brukar säga på RixFm.
Men så är det verkligen. Imorgon är det Valborgsmässoafton och då ska det brinna och spraka i stora brasan borta vid fotbollsplanen. Hoppas att det inte är lika grått och trist som nu. Skulle kunna få vara lite varmare också. Det är isande kallt ute.
Jag har iaf inhandlat lite smällare för att vi ska få den rätta sista april stämningen.

Nu är det körigt - jag har ju två bloggar att sköta om - Timmerstugebloggen ska uppdateras också - Det är så kul att se hur huset växer fram uppe i Lännäs.

Nu har vi ätit kvällsfika och varvar ner tillsammans framför tv-n till Bullerbyn - åh vilken härlig film - det är ju så där man vill att det ska vara - särskilt när man är barn. MEN man är ju fri att skapa en egen bullerby-feeling - Nåt att tänka på!!

Trots pollensnuva så är livet rätt härligt. Men jag måste nog på konsum och införskaffa mer medikament - trodde att jag skulle klara mig med ögondroppar men det vill nog till lite tabletter också om jag ska slippa nysa var och varannan minut.
PROSIIIIT!!

Life is life!!

Inga kommentarer: