fredag 30 april 2010

Brasan brann - å E-team rockade fett å Vintern rasat ut!!

Så har vi genomlidit denna kväll - jag har NÅT emot sista april och nyårsafton - nån konstig känsla som jag inte kan beskriva...
Kvällen har iaf varit trevlig. Middag hos Anna med kyckling, pasta och GOD sås... å så min broccolipaj som lite på toppen... blev inte så tokig iaf.
På vägen till Anna träffade jag en gammal bekant och en fd Skorpedsbo - Självaste Ante Tellberg va på byn å då måste man ju bara få "stäla" en kram!! Skulle va kul om de flyttade tillbaka till byn - en stor förlust när de valde att flytta till Mellansel. Kul att träffas iaf... synd att det blir så sällan bara!!

Efter maten drog vi till kyrkan och lyssnade på E-team... Så jättebra de är!! Den som inte lyssnat på dem har verkligen missat nåt - vilka talanger det finns i denna lilla by!!
Brasan brann - raketerna sprakade på och som vanligt är det så mörkt att man knappt vet vem man pratar med.
Imorgon kommer nova och oscar kl. 07.00 så det är bäst att hoppa i säng så man är vaken när de kommer. Linda jobbar och Robert ska till Docksta och göra ett pass igen... Det hade tydligen gått bra idag och Robban hade tagit en massa foton som jag få imorgon... kul - då finns det lite att lägga in på den andra bloggen.
Imorgonkväll blir det middag här med familjerna Sundberg... Har planerat att göra lax så jag har lite att fixa med... Nova och jag ska nog ut på en tur med vagnen också...

God natt och Sköna Maj välkommen....

Inga kommentarer: