söndag 18 april 2010

Lite lat!

Idag känner jag mig lite lat och fortfarande förkyld. När ska det ge sig?? Hostar så jag tror att inälvorna ska komma ut.
Tog lite sovmorron idag, det måste man ju få unna sig ibland!!
Sen blev det full fart. Promenad runt byn och kaffe på 10:an
Nils cyklade med oss och Axel hängde me farbror Tommy Näs. Tur att Tommy Su va hemma för Nils fick ett haveri på cykelkedjan, snabbt och enkelt lagades det - tur de finns dom som kan!

Nu ska jag försöka ta mig i kragen och göra nån nytta. Mamma och pappa kommer på besök lite senare idag så då ska det väl bjudas på nåt... har redan en idé om vad de ska få. Måste bara komma igång som sagt.

Det är tur det finns bloggar annars skulle man inte få reda på någonting. Hörde att både brandbil och ambulans varit på byn på morgonkvisten - MEN tack vare Lindas blogg så vet vi nu vad som hade hänt... Ingen fara på taket - bara ett falskt alarm!

Inga kommentarer: