måndag 19 april 2010

Jag såg...

...en person idag på halv 8 hos mig - det va en tjej i en "kristallbutik - kändes bekant på nåt vis å det va ju hon, hon som hade Sol och Måne i Örnsköldsvik. Jag minns att hon skulle flytta till Gotland - Va häftigt! Tog sitt pick å pack och drog iväg och öppande en butik i Visby!

Själv harvar jag på med mitt - jag är dödstrött på att vara förkyld. Det ger sig inte. Nackspärren har äntligen släppt lite med hjälp av sjukgymnasen idag!
Nu måste det bli en vändning...

Detta är dagen 0 (noll) Imorgon börjar jag dagen 1 och då måste det kännas bättre, gör det inte det så skjuter jag på dag ett tills förkylningen lämnad den här ruggugglan!!!!!!

Det gäller att ha rätt inställning!

Har just sett på Hollywoodfruarna - Maria Montasami är bara så underhållande - både sättet och rösten gör att man blir glad.

Nu är det kväll - bäst att natta sig!!

Inga kommentarer: