lördag 10 april 2010

Däckad!

Förkylningen håller i sig och idag när jag vaknade hade jag nästan 39graders feber... en timme senare va jag feberfri?! Mysko.

Tur att man har snälla grannar. När jag hämtat tidningen så blev jag inropad på kaffe... de vågade umgås med mig trots min förkylning. Fick även träffa lilla Quattro... en riktig söting.

Efter lite öa och nyhetsmorgon så blev jag bjuden på kaffe och kryss... tack för det - det va gott! Nu ligger jag på soffan igen och orkar inte mer än att se på tv... Jag hatar att va sjuk - fy så trist. Solen skiner och här ligger jag - men ju fortare kanske jag tillfrisknar. Jag som skulle på Rolandz ikväll - på Parken - fick erbjudandet tidigare i veckan, bestämde väl inget till 100% men visst hade det varit kul. Hade ju dessutom passat hur bra som helst nu när man är "singel" i huset. För första gången som man inte behöver ordna barnvakt!

Å andra sidan så skulle jag egentligen varit till Docksta och målat andra varvet - kan bara tänka mig hur härligt det kan vara där idag.

Nu blir det varken det ena eller det andra - sofflänge.nu

Dagen rapport från Borga är SOLSKEN - glada barn som ska ut å fiska... De måste ha världens bästa farmor och farfar... Vilket bra avslut på påsklovet.
I miss my boys...



Inga kommentarer: