söndag 11 april 2010

3xSkavlan

Som sjuk så är det bra att det finns SVTplay. Har nu legat i soffan och kollat på alla avsnitt av Skavlan som jag missat... har inte varit så förtjust i detta program men nu är jag av en annan åsikt. Riktigt bra!!
Jag vill göra så mycket men det går inte - orkar inte helt enkelt. Stiger upp ur soffan och plockar lite å så tillbaka till baslägret...
Nu har jag dragit mig till ytterdörren och låst upp iaf... Barnen kan ju inte ska mötas av en låst dörr när de kommer hem.

Nu ska jag rota lite mer i tv-arkivet å se om det finns nåt jag kan slötitta på ett tag - vila och återhämtning... inte ens en kaffekopp har jag orkat få i mig - då är det illa :-)

1 kommentar:

lantislygdman sa...

Men usch å fy!! Vad är detta för sjuka som smugit sig på dig.....Måste va RIKTIGT illa när inte ens kaffeslurken känns gott....Krya på dig...:)