lördag 31 januari 2009

Ingen strykning blev det..

...och ingen vidare glädje efter modomatchen. Snart får Modo-grabbarna ta över tvätten här så spelar vi istället, sämre kan det väl knappast bli.
Här blev det mat i goda vänners sällskap. Som vanligt knöt vi ihop vår middag... lite tacoköttfärs från Faktorsvägen och lite annat från det här huset.... Mätt blev vi!!

Nu är det snart söndag och vad det innebär har jag ingen aning om. Vi har inga planer för dagen utan tar den som den kommer.
Ska bli skönt att komma i säng... vilket skrämmer mig något. Jag brukar inte gå och lägga mig frivilligt men min kropp är inte riktigt vad den borde så sömn och vila ska nog få den att bli som den ska igen.

Go´natt

1 kommentar:

ScrapAnga sa...

Hej, det låter inte bra. Verkar som om du är lite "opigg" om man kan säga så..
Men snart kommer Foppa, då får MODO
tillbaka sin energi, kram på dig.