måndag 19 januari 2009

En grå dag i Docksta



Idag har vi gjort en utflykt till sommarstugetomten. Det va en grå dag kan man säga. Havet, himlen, marken.... ja, allt gick i en grå skala, se själv.
Det jobbas på iaf både med grävare och dumper... till sommaren kanske vi är ett steg närmare bygget.
Vägen dit är lång men till slut så .... ska det nog vara något så när klart, för riktigt klar blir man väl aldrig.

Innan vi åkte tänkte jag att jag skulle ta med mig min videokamera. Den va otroligt viktig att köpa men inte har jag filmat särskilt mycket med den. Det blir liksom inte att jag tar den med mig. Jag tycker att det är besvärligt att föra över filmerna till datorn och jag hittar hela tiden anledningar till att inte filma.
Nu har jag suttit och grejat och det är inte alls särskilt svårt. Problemet är tiden... jag hinner aldrig sitta i lugn och ro.
Nu har jag iaf filmat lite där nere på tomten så förhoppningsvis så ska det bli en liten film tillslut.

Jag borde ta en tur på skidorna, det känns rent ut sagt skitjobbigt men vad hjälper det. Bäst att ta sig i kragen och ge sig iväg.

Hej hopp!

1 kommentar:

ScrapAnga sa...

Hej, o herregud vad du har hunnit skriva. Så länge har jag väl inte varit sjuk, hihi. Nu ligger jag ju efter i bloggandet.
Vad det ser mysigt ut på bilderna när ni åkte till sopplunchen.
Nu måste jag skynda mig att läsa vidare, vi höres, kramelikram