lördag 17 januari 2009

Dåligt slut...

... på en i övrigt bra dag. Modo förlorade, fy va surt! Finns det nåt som kan sänka humöret på mig så är det när det går så här dåligt.
Vad som däremot fick mig att bli rätt så glad va när jag tittade in på facebook. Hittade en av mina vänner där som lagt in en film. Han är en av medlemmarna i Pink Hink och en gammal klasskompis till mig... Ja, han va till och med den första som frågade chans på mig i trean... inget superseriöst förhållande kan jag säga men dock det första! Ni som sett Pink Hink tidigare vet att det är ett kanonband. Här bjuder de på sig själva till 100% Funkar det inte att se filmen här så gå in via deras länk! Håll till godo

3 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Hejsvejs!!!
Tack för lördagsnöjet.....det var det roligaste jag sett på länge.....det var bättre än både Modomatchen o körslaget....TACK Du räddade min lördag!!
Kram/Mia

Katrin sa...

Ja, vissst va den bra!

ScrapAnga sa...

Den var ju helt klockren, jag bara äälskar den, de är hur kul som helt dessa killar, kanon.