torsdag 8 januari 2009

YES, 5 - 2 Grattis MoDo

Nu finns det några fler att gratta, ETT HELT HOCKEY LAG!! Det va väl på tiden att vi fick oss en seger i Örnsköldsvik! Här har vi inte haft det kul på sista tiden om man är ett Modo-fan. Tråkigt nog fick vi inte se sista 10 minutrarna eftersom vår parabol strejkade... den gör gärna det mellan varven och då måste man upp på en stege som inte står där just nu, torka av huvudet på den där grejen och DÅ kanske man får bild, lever vi på 2000-talet eller? Jag måste nog ringa någon stor och stark karl imorgon för att få dit stegen som känns som 80 meter lång och väger 2 ton... Det gör den givetvis inte, det är jag som är för kort och för klen! Mest för kort tror jag!
Vi fick avnjuta matchen hos Elin. Vi tog oss ett kalas ändå, har man tre att fira måste väl nån av dessa få ett besök! Goda kakor och prinsesstårta till dagens 17-åring... Som hon sa själv - Nu måste jag börja övningsköra på riktigt.... Sen ska jag skjutsa "tant Katrin" prick dit du vill... hon förstår inte vad hon ger sig in på... tänk när jag ska ut på alla mina shoppingrundor si så där,,,,,?? Shoppingrunda? När gjorde jag en sån senast?? Kanske för att min privatchaffis inte har nåt körkort än, eller? Nåväl, det tar vi då!
Nu ska jag återigen sätta mig med lite SV-jobb. Har några kulturisar att lägga in så varför inte göra det nu när det ändå inte finns nåt att se på tv.

Imorgon finns det nån ny att fira... och nån som skulle ha firats...

Inga kommentarer: