torsdag 8 januari 2009

Hurra för alla tre!



Idag fortsätter kalasen, GRATTIS Rickard, GRATTIS Elin och GRATTIS Ida.
Vi ska dock inte gå på nåt av kalasen - va smal vi ska bli!! Rickard är ju inte hemma och jag orkar inte åka till stan till Ida... kanske kanske så sticker vi till Elin, beror på om grabbarna orkar.
Det är rätt märkligt att tre kusiner fyller år på samma dag.

Anna och jag har iaf fikat för det här husets födelsedagsbarn idag. Kaffe och en misslyckad brunkaka. Fattar inte varför jag inte får till dessa jäkla kakor... Ser så fina ut men helt plötsligt så sjunker de ihop och blir katastrof... jag köper nog
mina brunkakor och sockerkakor på Konsum nästa gång!

Snön har fallit hela förmiddan så då fick man sig lite motion - Snöskottning. Det är rätt så skönt när man får vara ute och ha nåt att sätta i händerna. Jag är en usel lek-mamma... Men man kan ju inte vara bäst på allt eller?! Inser att jag inte är bra på bakningen heller sååååå nu återstår det att tänka efter vad jag är bra på.... ja, det finns nog nåt! Stryka gardiner kanske... dags att ta tag i det innan det är kväll på riktigt!

Hej hopp!

1 kommentar:

ScrapAnga sa...

Håller fullständigt med dig, ska man vara ute med barna på vintern så MÅSTE man ha ngt att göra, skottning är perfekt. Annat är det på sommaren, då vill man ju aaaldrig gå in, OJ, varför sa jag det ordet, nu längtar jag ju efter sommaren, hihi, vi höres