tisdag 27 januari 2009

Två fina AWARDS... ta för er!


Award 1... kommer från Malin T

Reglerna kring denna utmärkelse är att lista fem saker jag inte kan vara utan:

1. Min familj -sambo och barn

2. Mina vänner

3. Bil och mobil

4. Kaffe

5. Datorn och Internet

Jag väljer att inte skicka till några namngivna bloggare utan jag tycker att alla som läser min blogg och har en egen blogg är värda en award som denna!


AWARD nr 2

Denna fina award kommer också från Malin

Reglerna för utmärkelsen är följande:


Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
Länka till personen som utmärkelsen kom från.
Nominera minst fem andra bloggar.
Länka till dessa bloggar i din blogg.
Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.

Jag vill ge denna award till

Ulda
Annica
Anga
Anette
Malin N

3 kommentarer:

ScrapAnga sa...

Tack
vad trevligt att få awards, Du är väl värd varenda en, du är en toppenbloggare, Kram//Anga

Anonym sa...

TAck för det! Jag ska fundera på hur jag ska hantera detdär med Awards, jag är iallafall glad och tacksam över din fina uppskattning.

Håller på att blogga ikapp sedan resan för tillfället...


Kram

annica lygdman sa...

Tack katrin för denna... Skickar en hälsning tillbaka till dig....
Syns på byn/ annica