tisdag 6 januari 2009

Tack Malin!




Den här fick jag av Malin Tasdemir... Jag vill skicka denna vidare till:
Anga - För att hon är den bästa på att kommentera mig och för att hon har en egen trevlig blogg

Åter till Malin, Ja verkligen synd att vi inte hann träffas. När vi för en gång skull är på samma breddgrad.
Jag vet hur det brukar vara, man tror att man har evigheter på sig och hipp vips så är ledigheten slut och tre veckor är förbi.
Jag brukar leka med tanken att jag ska komma och hälsa på hos henne... Det vore skoj... Hur jag bor vet hon ju redan.

I natt har jag sovit som en stock. Jag skulle bära iväg med Nils men han fick ligga kvar så jag har haft båda grabbarna i sängen och vi sov jättelänge. Det kan vi nog behöva efter flera veckors slarv med sömnen.
Idag ska jag börja ta bort julen. Det känns som att vi är klara med det nu.

3 kommentarer:

ScrapAnga sa...

OJ.
Oj, oj, oj.
Det var det värsta, en awards till mig. Man både rodnar, tackar och bugar.
Jag har haft fel på den trådlösa kabeln, så jag har inte varit inne på ett par dar. Men tur att man bor i de "boendes" fjäll, så att man lite snabbt kan kila in på teliabutiken o få det ordnat, så vips är man inne igen.
Tack igen o God Fortsättning//Kram

ScrapMi@ sa...

God fortsättning på det nya året ;-)
Kram/Mia

Anonym sa...

Ja du Katrin, nu har jag tittat in hos dig och jag tycker att det var skoj! Kanhända att det blir fler gånger nu då jag har dig under "favoriter"...
Vi ses!/Harriet