lördag 10 januari 2009

Gick ju som bra trots allt!

Nu är det kväll igen, dagarna rusar fram...
Vi gjorde vår stadstripp med både presentinköp och kalasande. Ida hade en trevlig lägenhet, utsikt över Örnsköldsviks småbåtshamn och SwedBank arena. Farmor slog på stort och bjöd oss på mat på MAX... vet inte vad barnen gillar bäst, maten eller lekhörnan.
Tog en sväng förbi jobbet och hämtade hem lite jobb som jag suttit med nu. Hur skadad kan man bli. Det är lördagskväll och jag sitter och slutrapporterar cirklar. Tittade in på vårt interna nät och såg att tre personer va inloggade varav 100% av Örnsköldsviks SV kontor fanns representerade. Vad har vi för fel???

Jag fick ett "blipp" på telefonen så där lagom när vi skulle åka hem från stan - Mat och hockeybjudning! TACKAR TACKAR sa jag. Alltid kul att se hockey med nån fler. Maten va kanon - tacos... inget jag gör när jag är själv med barnen. Matchen gick ju galant 2 - 7 till Modo. Jag vet inte om min SV kamrat i Kramfors tycker att den slutade så bra... jag råkade skicka iväg ett kanske elakt SMS som jag inte fick nåt svar på... JAG skulle inte heller ha svarat på det om det va Modo som förlorat. Det går bra att vara kaxig när man står på vinnarsidan.

Nu är det dags för John Blund - ska försöka stiga upp i god tid även imorgon så att man kommer in i rutinerna.
Natti natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där lät som en härlig dag!

Hälsningar Ulrika